Alla har ett liv!

Neee! Nu är det en sån här dag igen när alla är upptagna. Kan ni inte vara upptagen samtidigt som mig istället??!?! Så vi får lite tid för varandra, livet är kort!! Ne men på riktigt så gör faktiskt alla något idag, något som gör att ingen kan komma in till mig och kolla på stånd och köpa en godisrem med melonsmak, viol skulle inte heller vara dåligt. Men vafasiken. Jag hinner nog med något med mitt liv ändå. Nu ska jag forstsätta att lyssna på Björn Rosenström och kanske trycka i mig min toblerone som är kvar. Bye suckaaaz. TAGGA HOFFAN IMORGON!!


Men vad härlig kväll det var!!!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

"kolla på stånd" HIEHIHEIAEHEHHEHA

2008-08-06 @ 18:13:53
Postat av: Annarki

Vilken härlig bild!

2008-08-07 @ 09:11:35
URL: http://annad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0