Cilla, min gorilla.

Idag ringde Cillit och skrek i mitt öra "Vad äääree för portkoood Friiida?". Efter ett tag vart det livat i lägenheten och hon kom in, drack upp min mjölk, slängde godispapper omkring sig och min choklad tog slut på tre röda. Efter att hon lånat sönder mitt smink och spridit sin illaluktande doft i mitt hem tvingade jag ner kvinnan på stan. Äntligen borta från mina ägodelar tänkte jag.

Dagen har alltså spenderats på stan. Jag fick med mig två tröjor och saltvattenspray hem idag. Jag letade efter höstskor och en härlig mysig hösttröja, men jag hittate nada. Nu har jag äntligen lyckats lura iväg Cillit på 41an bussen och hon är nog snart hemma i Sandviken och gör alla människor tokiga. Men jag hade ändå en trevlig dag, med min lustige vän.

(allt i detta inlägg är inte helt sant, vad det är får ni lura ut själva)


Cillit

Kommentarer
Postat av: cilllsonboo

hahahahahah varför lägger du ut bara kort på mig??????:D:DD:D:D::D

2008-08-14 @ 13:10:39
URL: http://ceyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0