en gång är ingen gång

Heej allihopa som säkert är jätteintresserade av vad jag har att säga nu. För det är ju egentligen därför man läser. Vill veta något smaskigt som man lägger i bakhuvudet som man sedan kan plocka fram under ett samtal med person. Men tyvärr, jag har nada att säga er egentligen. Jag fick iallafall en bra kväll utan mina kära, ifall ni oroade er för mitt bästa. Jag Kristin och Mamma åkte till havet/vattnet/ån och åt kebabpizza ( ja jag vet att jag åt pizza i söndags och kebab igår!!) Nu ska jag inte äta det på minst en vecka!! höhöhöhö. Ne men seriöst, lite husmanskost vore ju inte helt fel. Men med 3 dagar kvar av cityfesten känns husmanskost väldigt långt borta i mina tankar nu. Jag gissar på att jag kommer leva på langos, hamburgare, pizza, kebab och godis dom här tre dagarna. Men det är bara vad jag tror. Nu ska jag städa mitt rum och sen ska jag ringa massa samtal till alla som var upptagna idag. Jag ska telefontracka alla jag känner. Göra så dom känner sig taskiga mot mig och trösta mig. Då mår jag som bäst. Jag är helt seriös med hela det här inlägget, så ni vet. Hej då!


Det här är en av mina vänner. Kan ni gissa vem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0