gårdagens händelser

Gårdagen var kanonkul. Jag och Marcus åkte Batman och hängde uppochner över gävle, kalaskul! På McDnalds hade jag och Jennifer turen på våran sida. En okänd kille kom från ingenstans och betalade våran mat, sen gick han. Snäll kille där. Gratismaten satt fint i våra magar. Efter ett tag fick vi så tråkigt så vi gick hem. Jag fick åka kundvagn från stan hem till mig, på slutet åkte vi in i trotoaren och vagnen välte, jag satt fast men kom ut, utan skador. Jag lever.

Nu är jag hemma hos Jennifer. Hon dammsuger och jag gör nada. Om ett tag ska vi gå mot bussen. Sweet. Lite bilder från helgen kommer förmodligen senare under dagen. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0