Lite bilder från gårdagen

Godmorgon.. Härlig dag, söndag. Idag är en slappdag. Imorgon gäller det! Igår hade jag iallafall jätteroligt. Skönt med sånna här roliga kvällar tycker jag. Kvällen började hemma hos Ange. Där var det firande med exotiska frukter mm. Mycket gott. Till efterrätt vart det någon slags cheescake, tror jag.. Aja, den var iallafall god. Två bitar slängde jag i mig, hah. Vid 12 tiden skulle alla vuxna små barn dra sig utåt så då åkte jag och Nathalie hem till Kurvan. Där var det folk som vi satt och pratade med ett litet tag, men sen var det dags för mig att bege mig mot min buss. Det är det som är tråkigt med att ha alla vänner i Sandviken, min buss.. Hem kom jag iallafall, ordentligt.

Idag tänkte jag ligga och kika O.C, men min dvd har gått sönder, med skivan i. Dvdn i vardagsrummet har också gått sönder, så jag kan inte kika. Typiskt. Senare mot kvällen ska jag och Jennifer gå och käka pizza, pepp som tusan, jäkla pizza vad god du är. Nu ska jag ladda upp lite bilder sen gå och lägga mig i sängen och sova lite. Hejdå.



Mer bilder finns på bilddagboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0