Lördag är Kung

Tänkte att jag skulle sova ut idag, men det går ju som vanligt när man kan.. Det går åt pipan! Idag är det en mycket fin dag ute. Men antar att det är kallare än vad det är i mitt kylskåp, nästan.. Ska ner på stan en snabbis lite senare för att kika lite inför kvällen, sen kommer Nattsen och hennes fader och hämtar upp mig så åker vi mot Sandviken. Ikväll börjar kvällen hemma hos Ange med lite firande och exotiska frukter. När sedan alla storingar drar ut så får vi småttingar göra annat.. Nej, men sedan blir det att gå hem till Kurvan för att fortsätta kvällen där. Mycket skoj tror jag det kommer bli ikväll. Kul att det äntligen händer något!!

Ikvällen igår med Söderberg´s var iallafall mycket underhållande. Maten var god, lika så sällskapet.. Vid tolv tiden kände mina ögon att dom inte hängde riktigt med, Anna var snabb ed att se det så jag fick skjuts hem och la mig och sov, på direkten.

Nej nu ska jag börja fixa och planera min dag lite här. Ha en great lördag, för det ska då iallafall jag ha. Tjo!


Redo för kvällen!

Vi äter för fulla muggar!


Jag som suger lite röv


Mamma och Pappa Söderberg


Anna med kräfta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0