Målar om

Igår var det grillning som stod på schemat, som sagt. Mitt kött var så jävla gott, såklart. Lite övertaggat. Iallafall, hade en riktig trevlig kväll hemma hos Ange. Trevlig sällskap. Nathalie kom tillslut. YES.Vi satt ute och frös men det gjorde inget. På vägen hem fick jag sällskap av David. Vi såg en räv mitt i Sandviken. Jag skrek och den sprang iväg. Stackars den, stackars mig.

Idag har jag varit i valbo med mammsen. Vi gick på IKEA och försökte hitta lite grejor. Vi kom hem med en toaborste, den var skitsnygg(hahahaha), röd. En väggklocka kom också med hem. Sen vart vi sugen på att måla om hallen, så det är det vi gör just nu. Jag sitter i mina fina fastighetssnabbenkläder. Jag trivs i dom. Imorgon ska jag på födelsedagskalas hemma hos Jennifer. Det ska bli roligt. Och om du är riktigt snäll Jennifer så kasnke det får en present också, men det beror på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0