Mamma Mia

Idag var första riktiga skoldagen. Den gick bra, men var riktigt seg. Klockan 1 trodde jag att hon var 4-5. Det visade sig att det var 4 timmar kvar på dahen, yey! Men efter skolan åkte jag på direkten hem, för att gå på bio. Mammsen mötte upp mig på stan med en ost och skink baugette. Efter det vart det en Kaffe Cool. Till bion vart det stor cola och massa popcorn. Jag har int i magen nu... Men iallafall, filmen var riktigt bra . Rekomenderar den verkligen, fast dom flesta har nog redan sett den. Jag är jämt så seg på att se nya filmer när dom kommer ut. Imorogn har jag sovmorgon till klockan 9, mycket att jubla över. Slutar tidigare gör jag iallafall, 15.10. YEEEEES. Nu längtar jag tills min dator kommer, orkar inte sitta framför datorn när jag vet att jag snart kan ligga i sängen, med min nya vän. Hah. Dags för lite kik och snok sen sängdags. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0