min gräddfil och jag

okej, nu har jag förberett mitt och Nattas småsnacks som vi ska sitta och gotta på under kvällen. Haha, jag har så tråkigt... Gick just en vända till Konsum för att kolla om dom hade något roligt. Jag hittade en gräddfil. Det var ju kul. Nu har Nathalies träning slutat iallafall. Om en timme är hon här. Yes!. Jag känner mig så borta när det gäller kläder nu. Jag har helt och hållet tappa den röda tråden och jag vet inte vad jag trivs i och vad jag vill ha. Det är då det är som svårast att handla, eftersom inget skriker "Friiiidaaa" till mig. Nu vet ni det också, mitt klädproblem. Intressant. Skriv upp det på en lapp och posta vidare till närmsta granne. Hejdå =).


Dagens shopping
Vit fin förpackning med lite lila detaljer. Perfekt inför hösten!
Kostade endast 9 kr på Konsum Söder i Gävle
Innehållet är inte lika fint, men det gör inget, det är ju liksom utsidan som räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0