Ut med det gamla, in med det nya

Nu är söndag slut. Imorgon är det praktik och jag har faktiskt längtat efter den när jag var i skolan. Eller faktiskt och faktiskt. Jag hade inte planerat att jag inte skulle ha gjort det. Så imorgon går jag och möter Erika vid bussen, sen trippar vi ner och gör det vi ska, haha. Var så lat idag så jag orkade inte laga någon mat till lunchen imorgon. Var till Konsum och köpte en kycklingsallad med bulgur. Mums. Har iallafall just kommit hem från pizzan med Jennifer. Mycket god var den.

Imorgon börjar min dag med en promenad med Jennifer. 06.30 ska vi ses för en liten runda. Härligt! Nu tror jag faktiskt att jag ska gå och lägga mig i sängen och se när jag somnar. Känns som att det inte kommer gå allt för bra eftersom jag både sov länge och sov middag idag. Tusan också. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0