äckeldator

Idag har jag varit på stan med mamma för att kika på lite julklappar som jag önskar mig. Sen får vi se hur snäll jag varit detta år och vilka jag får och inte :) Handlade en till julklapp idag så nu är det inte mycket kvar för mig. När jag kom hem satt jag mig ner och gjorde en jättefin önskelista med bilder och allt så det går lätt att förstå mina önskingar, självklart så stänger sig min dator av och allt försvinner, som jag kämpade!! Jag gillar faktikst inte alls min dator. Usch. Ska lämna in den någon dag när jag orkar..
Så nu är jag arg på det. Mest av allt skulle jag vilja slå sönder den med en hammare. Skulle vara så skönt! Men jag tror jag ångrar mig efteråt isåfall.. Nej nu ska jag kika på tv och inte göra någonting.  Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0