färjan

Halloj!

Måndag. Jag är trött. Dagen på pracken gick bra men den var seg, pga av mig själv, eftersom jag är väldigt seg och påväg att bli sjuk. Ska svälja lite ipren och hoppas på att det bli bättre, för imorgon är sista dagen för veckan.

Sitter nu och kikar Färjan och fryser/svettas. Mamma är och lämnar av Kristin i Linköping. Nu är hon en Linköpingsbo min syster. Kanske att vi ska åka dit i helgen en sväng. Vi får se hur planerna blir =)

Idag är det fösta advent vilket betyder att jag får ta den första chokladen ur min kalender.

PUSS

Kommentarer
Postat av: erkan

jag har ingen chokladkalender :@ och en sak till, färjan är.inte.bra!

2008-12-01 @ 20:22:43
Postat av: Kristin

Om du inte har något bättre för dig i helgen är du varmt välkommen hit! :) Pussåkram!

2008-12-03 @ 10:53:30
URL: http://rufstufs.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0