julstressen övertar mig

Hejsansvejs.

Sitter och kikar på ekonominyheterna och blir nästan r'ädd av det. Gud vad dåligt det går överalt, med allt. Jag r inte så kunnig när det gäller det där, men så kunnig att jag fattar att det är lite krisigt. Euron är uppe i över 11 kr, vilket den tydligen aldrig varit förut. Hejåhå.

Nu till något roligare. Dagen rullade på bra. Efter praktik blev det lite julhandling med Erika, tack för att du ville joina mig. Cillit flög på mig också. Jag fick julstress i min kropp. Men med två vänner som hjälpte mig att bära gick det prima ballerina, spanks! Erika köpte sig en söt bollmössa, så nu ska hon slippa frysa om sina små öron.

Nu har jag suttit med telefon i örat mycket länge. Evve, Jennifer, Kristin, Anna och ännu en gång Evve ha fått samtal från deras favoritFrida. Imorgon ska jag åka till valbo med Anna, vilket blir roligt. Nu TJING.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0