klänning...

Sitter och fnular på hur jag ska göra med nyårklänning. Har ju hittat den jag vill ha. Frågan är nu om den finns kvar, när jag ska hinna köpa den och om jag orkar lägga utpengar på den när jag bara kommer använda den en gång.. Mångra frågor i huvudet nu du!

Annars sitter jag och kikar på tv. Har just varit ute på prommis med Nalle och Egon. Jag är lite hundvakt ikväll eftersom mamma och Kenta inte är hemma nu. Dom är inte så sociala, hundaran alltså. Ligger och fnyser och sover. Har framkallat lite bilder idag också, så dom kommer väl nästa vecka. Har tänkt att jag ska börja framkalla kort och sätta in dom i album, så jag har ngåot att blicka tillbaka på. Men det är ju några hundra, tusen, kort som ska framkallas innan det är klart. Oj vad mycket album jag kommer ha!

Nu ska jag mysa med Egon. Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0