min onsdag

Idag har varit en seg dag. Vart inget historiaprov för mig idag, det blir imorgon, precis som mit företagsekonomiprov. Jag har inte hunnit pluggat någonting innför företagsekonomin. Eler rättare sagt, jag har prioriterat andra saker före. Tex mig själv. Så imorgon får jag skylla mig själv att det går skit. Men jag säger som min vän Nathalie; Det är svåtr att plugga på något som man inte fattar någonting av, trots alla genomgångar vi har haft hundra miljoner gånger.

Idag kikade vi på en film på UF, mockarutor fick vi av Eva också, thanks. En sött snarkande Erika hade jag liggandes på min högra axel. Och på min vänstra sida satt en sovandes Nathalie.

Nu borde jag egentigen ligga och råplugga men jag orkar verkligen inte. Jag ska sova nu. Imorgon är imorgon, då får jag ta smällen. En stor smäll. Skit. Skönt med jullov snart. Jag ska fundera på också om jag ska gå på maskerad eller ej. Det visar sig!


Kommentarer
Postat av: erkan

1. jag snarkar Inte!

2. det kommer inte gå skit på provet.

3. Du ska på maskeraden PUNKT

4. gonatt frida kalaspuffen lytter. sov så jävla gott!!!

2008-12-17 @ 22:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0