min helg i några rader

Helgen sprang iväg fortare än vad jag gjorde på trekapmen när jag var liten. Jag rullade typ in i mål, min helg har inte rullat, den har sprungit.

Anna har tagit över hela min helg. Från fredag till söndag vart det. Och vad har vi hunnti med? Vi har promenerat i regn och klagat. Vi har kikat på julklappar på stan. Vi har ätit mat. Vi har kollat på Mysteriet på Greveholm varje dag. Vi har varit på morgonpromenad. Vi har ätit frukost. Vi har sovit lite där emellan också. Trevligt att få träffa tjejen som sällan visar sin nuna för mig =)

Nu ligger jag nästan död i min säng. Jag är verkligen inte pigg i kroppen inte. Ikväll ska jag iväg till Evve och Oskar för att äta lussebullar, vilket ska bli gott. Jag funderar på att ta min cykel för att slippa gå. Min cykel med punka i fram ska alltså transportera mig på isig väg hem dit. Detta kan ju nästan bara sluta i trubbel. Den som lever få se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0