vem är du?

Och vad gör jag vaken 2 timmar innan jag börjar? Ingen aning, men det kändes skönt att ha lite tid på sig :) Vaknade av att jag fick ett meddelande fån ett okänt nr där jag läste;Hej Frida det är Erik, du vat att jag berättade förutom om..bla.bla.bla.bla.... Vem fan är Erik tänkte jag, och varför säger han så här till mig? Nyvaken som jag var läste jag det en gång till. Då såg jag visst att det stod Erika, haha. Där vart det mysteriet löst.

Nu har jag just duschat och ska gå och sätta mig vid Historiaboken. Sen blir det dags för kläder och frukost. Idag får jag en dag utan Erika vid min sida. Det var det hon ville förmedla i sitt meddelande, synd. HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: erkan

HAHAHAHAHA, garvar ihjäl här hemma!!!!

hoppas din dag blev bra ändå frida, vi ses imorgon :)

2008-12-16 @ 12:39:48
Postat av: erkan IGEN!!!!!

ochdu frida, du såg nog bara det du ville se;)

2008-12-16 @ 12:40:43
Postat av: Erik

Hej frida, varför svarar du inte? =(



//Erik

2008-12-17 @ 18:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0