Avklädd hisstur

Var just ner med mamma i tvättstugan. När jag kom ner kom jag på att jag ville ju tvätta kläderna jag hade på mig. Så, två minuter senare stod jag där i hissen halvt naken i hopp om att ingen skulle komma in, det gjorde det inte, och det var väl tur det! Annars vet jag någon som hade skämts mycket kan jag lova. Hah. Nu sitter jag iallafall och har ätit plättar tills magen stod ut åt alla håll och kanter. Jobbar med skolarbeten och det går frammåt! Tänk att det ibland går så mycket bättre att jobba hemma än i skolan. Nej här ska inte jag sitta och prata strunt, fortsätt jobba!

Kommentarer
Postat av: cillssoono

haha VILKA KLÄDER FATTADES??:D

2008-02-19 @ 20:23:35
URL: http://ceyna.blogg.se
Postat av: antonia

haha lite fucking åmål över ditt hiss besök ;)

2008-02-20 @ 23:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0