Chokladhjärtan

Idag fick jag en riktigt trevlig lunch med Magdalena, Martin kom även och ville vara med, och det fick han väl då ; ) Efter att vi ätit gick Magda och köpte världens sötaste dammtuss jag någonsin sett (dvärghamster). Jag har döpt den till Marsipan men jag vet inte om det kommer hålla. Den hade ingen svans ( eftersom det var en hamster) och det gillar vi! Nu är jag hemma hos min pappa. Vi ska äta middag snart, mums. Det blir pasta med soltorkade tomater, ruccola, mozzarella och skinka! Fick även en liten ask med chokladhjärtan av han, dom är sweet! Imorgon ska jag käka hotellfrulle innan skola, det är grejer det kan jag lova.

Nej men nu ska kocken, jag själv då, börja med maten. Men ha en trevlig , som nu Anna skulle ha sagt på engelska, All hearts day.

Förresten, nu är våren ännu mer här än förut!


Kommentarer
Postat av: nattis

varför går människan och köper en hamster?! och varför har jag inte ghört det? var det ett spontan köp eller?

2008-02-14 @ 20:47:35
URL: http://nathalieringwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0