Elaka barn

Fikat är över och Cilla har åkt hem. Vart fika på Waynes, choklad med marsmallows. Vi pratade om hur elaka barn kan vara mot varandra när dom är små, efter egna erfarenheter. Medans jag vart nerputtad i diken och fick elaka lappar av min bästa kompis, så lurade Cilla små barn att dom skulle få vara med henne på rasterna, men sprang sedan och gömde sig när väl rasten kom. Haha. Nu är vi mer vuxen men folk är även elaka nuförtiden, men inte på samma sätt. Ibland kanske man borde tänka till lite extra på vad man gör mot folk och vad man säger. Eller kanske på vad man inte gör. Ibland undrar jag om folk verkligen inte förstår hur dom beter sig, som töntiga, ouppfostrade småbarn. Jaja nog pratat om det. Idag hörde Anna av sig och jag vart glad, vi ska ses imorgon kväll och det var då på tiden tycker jag! Det ser jag riktigt fram mot och jag saknar henne mycket.

Nej nu ska jag krypa ner under täcket för att kolla på tv. Upp tidigt och träna, riktigt peppad innför träning vart jag när jag och Cilla provade gamla sommakläder. Nee fy och usch imorgon ska jag ta i mer än mest. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0