En tråkdag

Okej, kungsberget var inte alls roligt. Det var kallt och jag förstår inte vad vi gjorde där? Efter en timme hade jag ätit upp min matsäck och då var det korven kvar. Den var iallafall god och efter det hann vi med lite mattåkning, det var det roligaste med denna dag. Vi tog halv2 "bussen" (miniminibuss) mot Järbo och där var vi fast. Vi kunde inte tänka oss att stanna i en timme där så vi liftade helt enkelt till Sandviken. Jag, Natta, Ida och Mathilda fick skjuts av en jättesnäll kille i hans buss. Nu är jag hemma och jag stinker korv, jag ska ta en dusch efter jag kikat klart på skärgårdsdoktor. Tjo!

image213 image214
Två snyggingar i en smäll! Och sedan har vi kortet på hur happy vi var när vi kom hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0