Flygning. Kul eller inte?

Jag ligger och lyssnar på Björns låt. Den är så fin, ;). Utanför mitt fönster öser regnet ner. Det är lite mysigt tycker jag, det påminner om en sommardag/kväll med ösregn som stänker på fönstret. Jag ska snart sova för jag är jättetrött, men just nu pratar jag flyning med Nathalie. Hon är tydligen rädd för flygning, medans jag bara tycker det är roligt. Jag älskar att flyga, att kolla ner på länder som ser ut som små pussel. Jag kan faktiskt tänka mig att byta plats med Nathalie om hon vill, det kan jag.

Nej dags för att sova, på riktigt nu. Upp tidigt imorgon för att gå och träna. Hoppas på att det är lite folk där, det är skönast då. Ja tagga lördag, godnatt!

image219
Så här glad är jag när jag flyger =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0