Förändring

Snart är det vår! Jag har hört fåglarna kvittrat hela dagen och  himlen var alldels blå. Det var en härlig känsla, trots att jag bara suttit inne hela dagen och inte gjort nåhot vettigt alls. Jag gjorde om bloggen lite eftersom den var så mörk innan. Nu är den lite ljusare, man kan ju inte ha det mörk och tråkigt när våren är på G. Jag har även hunnit kika på Notebook. Har tänkt att jag ska se den hur länge som helst men det har aldrig blivit av, men idag när jag hade en lugn hemmadag tänkte jag att jag kunde passa på. Antar att dom flesta redan sett den och vet hur bra den är.

Dags för något magvängligt!
image198

Kommentarer
Postat av: Ems

Tack o tack! :) Bon appetite! ;)

2008-02-11 @ 16:27:19
URL: http://JenEms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0