Fredagar är bäst

Tjenixen. Coolt.

Jag sitter nere i "hallen" men mina två vänninor Natta och Magda. Vi har egentligen Info Layout, men vi är så extremt coola och gör annat istället. Skitcoola. Nej men om jag känner mig själv rätt så får jag bara massa utbrott på alla i min närhet när jag jobbar med det, så för deras bästa och mitt egna, ska jag göra det, sen. Sen mamma, sen. Idag hade vi tydligen simmning på idrotten. Men både jag och mina andra två halvor hade inte en aning om det så vi får väl pumpa muskler istället. Sen ska jag fika som fan och sen ska jag löka. Det är min fredag de.

Nej, back to bussines. Tjao

Nu ska jag hjälpa magdalena med hennes blogg. Kika på henne om ni inte har något annat att göra på eran bloggrunda.. http://maagdaalenaa.blogg.se

Kommentarer
Postat av: jossan

ja det har du rätt i, fredagar äger;) haha. ha en bra dag och kväll

2008-02-08 @ 12:42:05
URL: http://monamourr.blogg.se
Postat av: undrar

Varför ser man alltid folk från andra delar av sverige skriva helt onödiga kommentarer såsom "ha en bra dag/lycka till!" osv? Inte första gången jag stöter på en sådan kommentar på blogg.se..
Vill dom ha så många besökare som möjligt i sen egen blogg eller vad är det frågan om?

Ursäkta att jag inte höll mig till "ämnet" :)

2008-02-08 @ 17:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0