Fredagskväll

Kläder på och dags för utgång ( ja, alltså ut ut, utomhus i kylan) ska iväg och käka mat med Nathalie snart, mumsi. Ringde till Cilla och tänkte fråga om hon ville henka på, men det första hon sa i telefonen var " jag står och lagar mat". Trökigt för dig kvinna. Ikväll kommer verkligen bli en sån där kväll med massa prat och skratt, jag känner det på mig. Nathalie är en bra person som både går att vara seriös och oseriös med på samma gång och skifta sisådär varannan minut, eller sekund. Det är skönt att ibland kunna lätta upp det seriösa med lite oseriöst, fast självklart inte i helt fel ställe. Jag kan vara seriös, tro mig..

Nej dags för en matbit. Lite ska det nog allt få plats i magen =)

image193
Där är min nya "blus" och dom megasupercoola  glasögonen jag fått av mormor. Dom åker dock av nu när jag ska gå eftersom jag inte är fullt seriös med dom, ni kan vara lugn.. Love from the old lady ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0