Godmorgon!

Godmorgon! Önskade att jag idag skulle vakna upp till blå himmel och sol men tyvärr var det mulet väder. För att inte sova bort lovet helt och för att kunna kliva upp på måndag när skolan börjar har jag bestämt mig för att kliva upp i skaplig tid detta lov. Det har funkat bra hittils. Idag har jag hunnit tränat, ätit frukost, kollat på tv och duschat, och klockan är bara 10.45, herregud. Jag ska snart ta mig ner på stan för att kika lite, ska även förbi banken och sätta in lite pengar på kontot, eftersom jag bara handlar upp dom om dom ligger löst i plånboken. Men något säger mig att jag kommer handla upp dom idag iallafall.

Nej nu måste jag klä på mig också, ha det!

image222
Lite mer sol skulle inte skada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0