Godnattinlägg

Min bowlingdag gick bra, förutom att jag förlorade och var sämre än förra gången så gick det bra. Så bra att jag kände att "det här måste vi fira" Det vart en fika med Cillit och sedan tog jag mig själv mot bussen för att åka hem. När jag kom hem var det tyst och mörkt. Mamma är ju inte hemma ikväll så jag var helt själv. Men jag lyckades liva upp det med tre stycken Andra Avenyn avsnitt och en halvt paket glass, nivet dela glassen på mitten och äta ur paketet med en sked, precis som när man var liten. Fast det har följt mig ända till ålder 16år, 7månader och 9dagar.

Imorgon ska jag stå klänga på dörren till gymmet prick kl 07.00. Då tänkte jag ta att träna lite när jag ändå har en minisovmorgon. Det kan hända att jag blir lite sen till matten, men vad gör det om hundra år liksom? Leifi hinner jag träffa minst 100 ggr till innan studenten. Så en gång mer eller mindre skadar då inte.

Nej men nu måste jag faktiskt sova. Ska upp om 7 timmar, lite för lite sömn för att jag ska må topp men annars tycker jag 7 timmar låter perfa. Godnatt. Ses. Tjaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0