Jättefika med Nichole

Vart då en jäkla lång fika idag, och promenaden skippade vi. Vart helt chockad när jag klev ut i värmen när vi skulle fika. Jättevarmt, nästan så jag svettades när jag gick ut, eller nej, men nästan. . Vart iallafall (som vanligt) en advokadosallad. Den satt bra i min mage. På det vart det en Brownie med grädde. Jag och Nichole satt och pratade om hur många gånger man har tänkt om saker och ting (speciellt motion och nyttig mat) att "på måndag, då jäklar ska jag ta tag i det här, på måndag" Men måndagen går och det blir ingen förändring. Varför ska man ens försöka lura sig själv? Jag vet då att måndagen funkar väldigt sällan så jag tror jag ska skippa den taktiken och börja med tisdag istället. På tisdag, då jäklar! Vi får se hur det går.

Nu så är jag iallfall taggad till Andra Avenyn, som vanligt vid klockan 20.00 på söndagarna. Sen tänkte jag faktiskt att jag skulle försöka sova vid nio tiden. Tänkte att jag skulle försöka pallra mig upp vid 06.00 imorgonbitti så jag hinner en promenad innan skolan. Vi får se hur mina planer går. Brukar oftast sluta med att jag ligger där i sängen kl 06.00 och känner att sängen är det bästa jag har och att jag inte vill lämna den i onödan. Nej dags för tv. Hej då alla, alla.

image207
Vem tackar nej till denna ljuvlighet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0