Min dolda talang

Ofta, eller iallafall i mitt liv ofta, kommer frågan "Vad är du bra på?". I skolan har denna fråga dykt upp några gånger och även på andra ställen. Den frågan tycker jag är grymt jobbig. Dels för att jag inte ritkigt är den typen som vill sitta och säga att jag är bra på det och det, även fast jag tycker det är bra när man vågar skryta om sig själv. Mycket bra gjort av er som gör det. Men även för att jag inte ritkigt känner att det finns något som jag är riktigt bra på. Jag känner mig mer som en sån som är halvbra på mycket. Dom flesta har alltid något att komma med, t.ex. fotboll, dansa, måla, brottas, innebandy, sjunga, skriva, skidor/bräda mm. Själv platsar jag inte på något av detta. Jag har aldrig varit aktiv med någon sport under hela mitt liv, då jag inte tycker fejkbasket i ca en månad räknas. Vad ska jag svara på en fråga som denna? Jag har tänk och tänkt men kommer inte på något vettigt. Måste finna det som jag och Nichole länge har kallat för min dolda talang. Den är inte funnen än men jag ger inte upp. Den finns där någonstans och det gäller bara att finna den. Men jag tror inte att den kommer komma till mig, utan jag måste nog komma till den. Så, dags att ut och leta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0