Ögonbryn

image234Nu är jag påväg ner på stan för att fixa ögonbrynen. Efter det var det meningen att jag skulle träffa Anna men det blev tyvärr inget sånt idag utan får bli en annan dag. Jag tänkte jag skulle ringa Nichole och kolla vad hon har för sig för henne har jag inte träffat något på lovet. Eller jag har inte träffat en ända kotte på lovet förutom Cilla igår. Nej dags för färgning och plockning av brynen, tjo!

Det här är förresten min nya vita skjorta som jag fick igår. Den tänkte jag inviga idag eftersom solen skiner och himlen är blå :)

Kommentarer
Postat av: Liuza

haha okej, lycka till :) jag skulle tagit de vita

2008-02-28 @ 16:32:12
URL: http://liuzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0