Pigg och glad

Uppe med tuppen som vanligt! Jag sitter här klar och allt, och det har jag varit ett tag. Tror jag klev upp lite onödigt tidigt idag. Allt innför dagen är packat och jag hoppas på en varm solig dag! Matsäcken är även med. Snart sitter jag på 43an påväg mot kingsberg med Nada. Haha lite övertaggat det låter. Jag är faktiskt inte alls taggad, jag blir bara mer sjukling i kroppen och helst skulle jag vilja ligga hemma i sängen och sova. Men jag ska inte svika min partner Nada. Förresten gick jag upp kl 4 inatt för att se månförmörkelsen men jag hittade inte månfan. Vart var den? Inte i något av mina fönster iallafall, spårlöst försvunnen. Men jag kan säga er att jag hade inte allt för svårt att gå och lägga mig i en varm säng och sova 2 timmar till =)

Nej nu ska jag inte sitta här och babbla bort tid. Dags för, öhm, tv !Tjaråå

image212
För andra gången i mitt liv ska jag hit och åka pulka, yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0