Räkmacka

Mätt som en plätt är jag nu. Ätit räkmacka, det är en riktig höjdare det. Sitter här i mina nya skor och en för lång fastighetssnabben tröja, jag lovar er att det inte är det vackraste jag skådat. Skorna är underbart sköna iallafall, även fast jag tvekar på storleken. 37 är en aning för stort och 36 liite för litet. Vad ska man göra i denna sits? Köpa dom små och hoppas på att dom töjer ut sig eller köpa dom som sitter bra men kanske liite för glappiga i bak? Jag köpte dom som var lite för stora, men det verkar bra hittils. Nu är jag så mätt så mätt och funderar på en promenad men det är ju så mörkt ute. Jag kom på en bättre idé, jag ska läsa ut alla böcker som ska läsas innan skolan börjar, yey!

image225
Myströjan. Härliga pingisrasterna, jag saknar Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0