Vårdag

Dagen har börjat. Vaknade vid halv 12 av att Nichole ringer och säger att hon kommer vid halv 2 . Jag var trött och ville bara ligga kvar i sängen hela dagen kände jag. Men så kom jag på att jag hade tänk gå och träna idag, så upp for jag på med kläder och iväg till gymmet. Nu är jag hemkommen och har just slängt i mig lite frukost. Ska sedan hoppa in i duschen och gå och ta en fika med Nichole. När jag gick till gymmet så sken solen och det var varmt ute. Gruset på backen knastrar under skorna och det känns så mycket vår idag! Jag vart glad och funderar på en vårpromenad i boulogen om Nichole vill =)

Ja så har min dag varit hittlis. Får se om den fortsätter lika bra men det tror jag väl ändå. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0