Värme utomlands? Ja tack!

Ne, nu blir jag riktigt ännu mera vinterdeppig. Nu ska verkligen alla åka utomlands, alla. Det som är roligt för Nathalie och Cilla är att dom ska åka samma vecka till samma stället, eller land, eller ö, eller vad det nu är! Det var ju lite roligt sådär. Nej, jag måste tjata på Cilla att hon ska tjata på Bettan så det blir något för oss i sommar, tagga Cillit! Nu försöker jag med mammsen, hon säger att hon inte är heeelt omöjlig på den fronten, men det betyder ju lika mycket ja som nej så det är ju inte så mycket att hänga i julgranen om vi säger så.

Nej nu ska jag äta plättar med mamma sen ska jag fortsätta jobba med min Drömbutik. Hej då alla utomlandsåkare!

image209

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0