what's going on ?

Nej idag har jag då inte alla kakor i kakburken, alla fåren i hagen eller alla spikar i lådan. Idag vart det att jag stannade hemma från skolan. Efter jag klivit ut ur duschen skulle jag klä på mig, som alltid innan jag går till skolan, eller någon annan stans. Då bara, Poff!, kom det. Något konstigt. Kallsvettningar och svarta hål i huvet. Så som det kan bli när man reser sig för fort, eller inte har ätit mat. Men jag stod då still och frukost har jag i min mage. Jag tog beslutet om att ligga hemma istället. Bra beslut känner jag nu. Jag hann med träning iallafall, först in var jag, och sedan fick jag lite sällskap av ca 5 pensionärer, sweet.

Nej nu ska jag försöka vila lite, sen ska jag faktiskt jobba skolarbete. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: celine

Hej
Den som blir kommentar 100 vinner en fin väska som kostar 490;- kr
Det är bara att chansa!!!
Välkommen :)

2008-02-11 @ 08:34:01
URL: http://crazyfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0