Ciao Bella ! !

Nu har jag ätit klart tacos med mamma =) Vi hyrde även en film, Ciao Bella, har inte sett den ännu men snart så! Då ska jag även dippa min gurka i min dipp, det ska bli gött! Idag har jag och mamma varit lite på stan och donat, jag fick vara tolk för henne 2 gånger eftersom hon ännu inte har fått rösten tillbaka, det är faktiskt lite roligt, haha ;)

Nu har även bilddagboken öppnat igen och jag har då bytt lösenord. Vart ju nå crazy som hände där och nu ligger massa e-mail adresser ute med lösenord och allt. Jag har läst dom ("tips" från Kristin) och det roligaste är att se allas lösenord, det är verkligen blandat! haha. Jag stod som tur var inte med på listan, piou!

Nej nu ska jag gå och dippa lite, hejs! =)

image156

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0