Film

Kväller är det nu. Just käkat massvis med popcorn och kikat på efterlyst med mamsen. Trött i kroppen och knoppen sen träning idag. Först en sväng på bandet, sen vart det core med Jennifer och Stina. Jag var helt slut efter coren idag! Men det är fint det. Nu ska jag kolla på en av dom roligaste filmerna jag sett i hela mitt liv. En sån där film som man aldrig tröttnar på utan kan kolla på den om och om igen och skratta lika mycket varje gång, Kopps, självklart är det den. Skratt innan sömn, det tror jag är en bra medecin. Tack för mig, hej!

image191
Men, det där är ju mitt våffeljärn!

Kommentarer
Postat av: Nattis

jag kan se min framtid i det där gänget...

2008-01-31 @ 22:42:01
Postat av: Nicholefilifjongshingshong

gaaaaaaaaaaaaaaaash, underbar;)

2008-02-01 @ 11:20:26
URL: http://nicholez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0