Hedängskolan, shalalala

Idag vart det en tripp till Hedäng med Magda, Cecilia och Nathalie. Det var kul att komma dit och hälsa på dom gamla speglarna och lärarna. Vi tog oss en liten hängpause vid speglarna som på den gamla goda tiderna i currydoften. Vi åkte dit för att sätt upp planscherna vi hade gjort om det nya programmet, det vart den planschen som Natta, jag och magda hade skapat,  det var kul =) Vi vart bjuden på fika av Sara Hartung, riktigt smarrigt!

Nu sitter jag här hemma och väntar på maten. Kött med röd quinoa och sås, låter väl smarrigt? Senare ska jag iväg och träna lite och i väntan på det blir det nig att försöka få klar handboken till en bok. Skulle egentligen ha redovisat religionen idag men vår lärare hade ramlat och brytit armen, stackarn.

Nej, maten kallar på mig!

image155
Det som är lite roligt på denna är att tydligen så heter våran skola "Bessmemesgymnasiet" Men det var faktiskt inte våran miss, utan helt och hållet lärarens ;) Men visst hade vi kunnat vara lite nogrann alltid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0