Januaristädning och Kooks

Ligger i sängen och lyssnar på The Kooks, hade glömt bort dom för ett tag, men bara man letar finner man alltid något, antingen bra eller dåligt.
Ligger och funderar på hur jag ska göra med mitt rum. Eftersom det är ett nytt år vill jag försöka göra förändring, och jag kan ju börja med rummet. Men dom som varit i mitt rum vet att det är näst intill omöjligt att ändra på det. Det finns liksom inte så mycket yta att röra sig på. Så jag började med att kasta så mycket gammalt skrot som möjligt och hamnade sedan här, med magont och allt. Jäkla mage!

På torsdag åker jag med mamma till Stockholm. Där ska jag spendera pengar på det mest onödigaste och nö(r)digaste sakerna. Mina käre skor som har fått gått med mig dom senaste månaderna ( nästan ett år faktiskt) har börjat blivit allt för slitna och jag måste tyvärr ta farväl av dom. Ska försöka finna ett par likadana men känns tråkigt att behöva se ut som alla andra på fötterna.. Min väska tog sitt sista andetag igår, så en sådan måste jag leta ny också. Ska bli mysigt med en heldag med mor.

Nu ska jag fortsätta med att förnya det nya året, hejs!


Kommentarer
Postat av: nattizzz

tjena snoppis! jag kommer hem imorgon så du vet :) jag ringer dig då! jag hejjar på ditt rum, go go !! puss

2008-01-01 @ 23:23:42
URL: http://nathalieringwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0