nörd

Jag vill ha ett par äkta nördbrillor. Det är så jäkla grymt snyggt och jag funderar på att köpa ett par, utan styrka såklart då. För vad jag vet är inte min syn dålig, även fast det känns så ibland. Eh skit samma! Nördbrillor = Ashäftigt.

Imorgon ska jag ut och leta jeans. Sen ska jag träffa Cecilia. Det ska bli roligt att träffa Cecilia.

night

image153
Min nya sko. Fast nike märket som ser svart ut är egentligen silvrigt, yeah.. Det jag inte gillar är att det är mocka lite här och där.. Men skit samma

Kommentarer
Postat av: Anonym

nördbrillor = mainstream

2008-01-04 @ 14:39:09
Postat av: nickeeel

niiice shoes(Y)
vart hittade du nörd brillor btw;D?

2008-01-05 @ 13:36:26
URL: http://nicholez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0