oh no!

Igår började dagen med att jag åkte till Sandviken och fikade med Cillit på Deli. Hade faktiskt inte vart där innan men det var riktigt trevligt och gott. Dit ska jag börja gå istället. På MIX är dom bara otrevliga och, blää. Iallafall satt vi där till stängning och gick i vinterkylan ut och väntade på skjuts. Kvällen spenderades sedan hemma hos Cillit med chips och choklad. Vi hann med lite charader och sen slocknade vi vid 3-4.

Idag ringde Nathalie och väckte oss. Vi skulle iväg och fika idag igen på Deli, men dom hade stängt. Istället vart det på Fredo och efter det kom jag hem. Har jättetråkigt hemma och inget att göra heller. Så blir väl att gå ner och köpa chips och kika tv, kul lördag, kul.

Är det bara jag som känner att skolan är det minst roligaste just nu? Jag orkar inte ens tänka på att gå upp kl halv6 på tisdag och försöka vara trevlig och jobba i flera flera timmar i sträck. Nej lite sommarlov skulle inte sitta helt fel just nu, give me.

Nej nu vart det mycket klaga och det är bara onödigt! Hej då ha en sådan trevlig lördag allihopa för det ska jag ha, yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0