Sängprövning

Just hemkommen från en tripp med mor och dotter Eriksson. Har kikat sängar, druckit choklad (brännt tungan!) ätit pepparkakor. Vi hade även en trevlig tid på K-Rauta (utala på engelsk om du vill vara lika hipp som cilla) med vattenkranar och jämförelser. Och precis nu fick jag ett "presentkort" av mammsen och pappsen, 1000 till nya byxor, thanks, det behövdes. Så imorgon blir det väl till att köpa det, sen vill jag göra något jättejätte roligt för det var så länge sedan. Sjukt länge sedan. Får väl prata ihop mig med mina vänner och se om dom har lust att hänga lite..

Nej nu ska jag gå och spring och sedan core.. Jag vill känna svetten rinna över varenda liten kroppsdel idag, tagga!
image173
sötisar..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0