segt

Trött, det är ett ord om beskriver mig nu, och antagligen kommer resten av dagen vara lika. Nathalie kom just till skolan, med termos och allt. Så nu blir det te dags för min onda hals..

Igår fyllde Nichole år och jag var där jag. Vi fick tårta och massa kakor, mums. Hon vart glad för presenterna, särskilt grattiskortet, tror jag då iallafall. Nicholes söta syster var även även där, självklart. Cilla skulle försöka vara lektant för en stund och var på Paulines rum och tog upp en leksakstelefon " Ska du inte ringa lite då?" frågar Cilla, Pauline svarar " Men ååh, den är ju på låtsas!" och kollar på Cilla som om hon skulle vara helt crazy i huvet. Bra försök iallafall..

Nu ska jag dricka mitt te och plugga matte.. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0