som en nakendröm, nästan

Fin skoldag, jovisst. Började med att jag åkte buss med Nathalie till skolan, det är inte något som brukar hända dagligen inte. Väl i skolan får jag panik när jag märker att jag glömde det viktigaste (nästan så) plagget för oss kvinnor. Som i en dröm när man kommer till skolan utan byxor, så kände jag mig. Ringde till cilla fort som tusan och hon hade inte hunnit åka mot skolan så hon fick ta med det behövande.Hahaha det var nog dagen händelse.

Har haft en lektion, dom andra blev inte av. Och på den lektionen satt jag och försökte hålla ögonen öppna medans alla redovisade i religionen. Ja det var väl det ända. Men är fortfarande kvar i skolan, förstår inte varför egentligen. Just käkat jättemumsig Italiensk Grönsakssoppa =) Ska dra mig in mot Gävle snart, Cilla ska med hon med, äntligen.. =)


image172
cool tjej och cilla . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0