Strängen och jag

Nu kom jag hem från min fikakväll. Den var riktigt trevlig och det jag tycker om är när mina vänner orkar ta sig heeela vägen till Gävle, det är soft. Vart lite prat om strängen och sånt, det var okej. Nu är klockan redan över elva och jag tror jag ska starta mitt plugg nu. Kommer ändå inte kunna somna förns sent.
Imorgon är det kort skoldag som sagt, och sen ska jag käka Chicken bitch för att sedan ta med mig den svarte påsen och Nathalie för en pantrunda. Våran vecka denna vecka nivet. Snart så har vi våra pengar och då ska vi åka på jordenrunt resa med klassen, vi tror panten kommer täcka utgifterna, vi är rätt säkra på det faktiskt + massvis med fickpengar. Tänk vad någon burk kan göra. Skämt och sido, gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0