ut med det gamla, in med det nya

Nu ligger stuvade makaroner och falukorv bra i min mage. Kom hem från Step Up för ett tag sedan, idag skulle egentligen vara sista dagen för den gamla instruktören, men hon var inte där. Jag tror inte att det kommer bli riiktigt lika roligt utan henne. Hon är en sån där människa som sprider så mycket energi runt om sig, så om man kom dit på dåligt humör gick man sedan därifrån med ett leende inombords och längtade till nästa tisdag. Haha oj vad fast jag vart märkte jag nu. Vi får väl se hur det blir!

Egentligen borde jag plugga plugga plugga nu, men det är Vänner på tv, och sen blir det något annat, och sen något annat osv.. Hejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0