"vad är det för datum?"

Ja då var det nytt år. Känns inte annorlunda en någon annan dag utan jag känner det som en helt vanlig, tung, dag. Till och med så jag frågade Cecilia imorse "vad är det för datum idag?" , ha, kanske dumt av mig egentligen.

Kvällen igår började hemma hos Cecilia med Magdalena. Vi käkade god mat och fixade oss iordning inför kvällen. Jag såg ut som en gris i ansiktet, fast rödare, eftersom jag visst hade solat för mycket än vad mitt ansikte tålde, men med smink går allt att dölja! Det mesta iallafall. Vi drog till en lokal i hantverkarbacken och vi hann även en sväng hem till Malin =) Men tolvslaget firades vid hantverkarbacken.. Vi åkte sedan hem med Cecilias mor och far och somnade fort.

Var helt säker på att jag tappade min kamera också. Imorse ringde jag till taxin och frågade om dom hittat någon, men icke! Tyvärr tror jag Cecilia känner mig allt för väl, för jämt när jag tappat bort något så vet hon att jag finner det, på det mest lättaste stället. Och visst var det så, den låg i min jackficka, jag som tyckte jag letat tillräckligt där i. Med andra ord finns det inte alls mycket kort från kvällen, utan bara under middagen.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag slappa sönder mig själv. Tjo.

Cecilia Von Sörtutt och Magdalena Magnusdotter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0