1 Juli

Idag har jag haft en mysig dag. Kom till jobbet och möttes av en liten söt blombukett och en macka med ost. Haha. Jag, Kristin och Evve lunchade på Brända Boken. Fisk med potatis fick det bli. Jag fick även sluta lite tidigare idag. Fanns itne så mycket att göra den sista timmen, så det var skönt. Ikväll har familjen ätit goda pajer och god prinsesstårta som Kristin hade gjort. Tackar! Syster Anna kom på besök också. Det var kul att se henne. Har inte setts på ett år tror jag! Så nu vet hon vart jag och mamma bor någonstans och hon har flyttat in till stan. Så vi får hoppas på att vi ses mer. Nu ska jag snart gå och lägga mig. Ligga och titta på min fina cykelkorg jag fick idag som kommer platsa suveränt på min cykel. Nu slipper jag hålla matlådan i ena handen när jag cyklar till jobbet, perfect!

Godnatt!


Min fina tårta som jag piffade upp med lite prinsessknappar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0