En riktig sköning kväll

Igår hade jag en jättemysig/trevlig kväll på min balkong med Nathalie. Hon kom in till Gävle efter vi båda hade slutat jobbat. Handlade lite smått och gott och sedan var det dags för lite matlagning. Kyckling filé med texmex smak och potatisar som liknade räfflade chips vart det. Och det var gott kan jag säga, det är även det som ligger i min matlåda(!) idag. Har faktiskt med mig det idag. Nu i snart två veckor har jag slängt pengar på frukost, lunch och middag bara på att käka ute. Bara för att jag är lat och inte orkar laga mat när inte mamma är hemma. Inte konstigt att mina pengar försvinner på ingenting! Iallafall satt vi på balkongen hela kvällen. Lyssnade på gamla 90-talslåtar och käkade lite godis och pratade. Vi köpte även världens största punchrulle, men den tar vi någon annan dag. Våra magar vart för fulla för den. Vid halv 12 tog Nathalie bussen hem och då åkte jag hem och sov. Nu sitter jag och längtar till min goda lunch. Ikväll ska jag ut och köra bil med pappsen också. Kul! =)

Aaah, duuu! bongi på bongi letton!
En riktig pottjack vart det!
Jag har sån tur när det gäller trosslittor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0