Fika med friends

Idag vart en mysig dag. Min första mysiga dag på länge. Min första dag då jag träffade någon av mina vänner på ett bra tag. Magda och Cilla kom in till Gävle och vi tog oss en fika på Java, utomhus. Medans det var fullt med folk (okej inte så mycket) på stan och kollade på massa sång, satt vi med fika och pratade lite sommarplaner mm. Fick mina födelsedagspresenter av Magda också. Go är hon! En av presenterna var ett halsband med ett hjärta på, som kommer att hänga mycket runt min hals =) Efter att vi hade varit på stan cyklade jag hem för att sedan åka ut och köra lite bil =) Det var roligt och gick väl skapligt bra idag också. Imorogn ska jag köra med pappa, får se hur det går. Nu ska jag kanske ta en kopp te med min mor sen ska jag hoppa ner i sängen och sova. Tack och hej.


Idag var mitt hår mycket lockigt =)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Fint med lockar!

2008-07-10 @ 08:51:22
URL: http://rufstufs.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0